İrtibat : 0216 347 9772
7/24 : 0532 554 7060 – 0546 224 4707

Labels

15 Kasım 2013 Cuma

Kostüm Kiralama Hizmeti


Kostüm Kiralama Hizmeti

Özel günlerde, kostüm partilerinde, doğum günü partilerinde, kuşkusuz günün en eğlenceli yönü birbirinden farklı kostümlerle herkesi şaşırtmak…

Pijama partisi, bekarlığa veda partisi, özel partiler… Yanı sıra çocuklarımızın doğum günlerinde gerek walt disney karakterlerine, gerekse sevdiği hayvan karakterlerine, çizgi film karakterlerine bürünmek isteyişi…

Profesyonel animasyon ekibi ile sizlere kaliteli sunumlar yapan Palyaço Palyaço; kostüm kiralama, istenilen ölçülerde kostüm dikimi ile de sizlere kusursuz hizmet sunmaya devam etmekte…

Çocuğunuz doğum günü partisinde animatör olarak Star Wars (Yıldız Savaşları) Filminin ana karakteri Darth Vader’i görmek istediğinde artık bu imkansız değil!

Animasyon Özel Karakterlerimiz:
  • Darth Vader Kostümü
  • Şirinler Kostümü
  • Jack The Ripper Kostümü
  • Drakula Kostümü
  • V For Vendetta Kostümü
  • Fred Çakmaktaş Kostümü
  • Elvis Presley Kostümü
  • Vikingler Kostümü
  • Beetlejuice ( Beter Böcek) Kostümü
  • Bayan Gangster Kostümü
  • Cadı Kostümü
  • Şirine Kostümü
Ve çocuklarımız için birbirinden özel, birbirinden renkli çizgi film, kahraman ve hayvan karakterleri…..:

3 yorum:

  1. Özel günlerde, kostüm partilerinde, doğum günü partilerinde, kuşkusuz günün en eğlenceli yönü birbirinden farklı kostümlerle herkesi şaşırtmak… Pijama partisi, bekarlığa veda partisi, özel partiler… Yanı sıra çocuklarımızın doğum günlerinde gerek walt disney karakterlerine, gerekse sevdiği hayvan karakterlerine, çizgi film karakterlerine bürünmek isteyişi… Profesyonel animasyon ekibi ile sizlere kaliteli sunumlar yapan Palyaço Palyaço

    YanıtlaSil
  2. Palyaço; kostüm kiralama, istenilen ölçülerde kostüm dikimi ile de sizlere kusursuz hizmet sunmaya devam etmekte…

    YanıtlaSil
  3. Size nasıl ulaşabilirim. Tel var mı? Bana acil Darth Vader animation gerek

    YanıtlaSil